Politica de retur

Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.karma.ro.

Dreptul de retur in termen de 30 zile nu afecteaza dreptul legal de retragere in termen de 14 zile conform OUG 34/2014.

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul.

Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, ne puteti transmite cererea dvs. telefonic sau prin e-mail la office@karma.ro.

Karma Service Center poate asigura preluarea produsului ce se doreste returnat de la adresa comunicata, sau puteti trimite sau aduce direct produsul la sediul nostru (B-dul Decebal nr. 44, Bistrita 420073, Jud. Bistrita-Nasud – destinatar Karma Prodserv SRL), cu mentionarea denumirii/ numelui clientului si a numarului cererii de retur.

Costul transportului pentru retur (de la client catre Karma Service Center) va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client. Costul transportului se calculeaza astfel: 15 lei pentru colete pana la 1 kg plus 1 leu pentru fiecare kg suplimentar.

Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita, fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs.

Termenul de solutionare a returului este de 14 zile de la data receptionarii produsului de catre Karma Service Center.

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai sus in care se pot returna produsele
  • 2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.
  • 4. Coletele expediate ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 5. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) la rubrica continut: („RETUR PRODUS”).
  • 6. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

MENU